Content

Owner's Seal | Decks and Ruling

This page notes details of Owner's Seal (Spell Card/Normal) : decks, tips, effect and rulings. Learn and enjoy playing Yu-Gi-Oh! Duel Links!
Duel Links Breaking News
Structure Deck EX: Return of the Fire Kings
update 15/02/2017

Owner's Seal

Owner's Seal
TypeSpell Card
PropertyNormal
Card Effect TypeCard effect
Passcode09720537

text

Return control of all monsters on the field to their original owners.

How to Get

Pack--
Level-up reward--
Victory againstStandard duelists
Card trader--
Other--

Rarity

How to GetRarity
Standard duelistsN

Evaluation

Not versatile since the effect of this card works well only when your opponent controls your monster.

Classifications

ActionsChanges control

Other Articles

List of Cards by Card Types

List of Cards by Levels

Post

Comments are appreciated!

Please drop your ideas and suggestions below. We keep updating the page based on your posts!

Comments

Hot New Top
Anonymous
Imagine if they released a better version of this card where is returns all the monsters on the field
Anonymous
Why tf didn’t it work then
<< Anonymous
Anonymous Reply
Re-read the card description
Anonymous
not bad for farming gardius
Anonymous
I had thought it meant control being the monsters that both players control, return back to their hands from which it came from lol
Anonymous
So many people can't read. The card description does not say "Return all monsters on the field to their owners' hands". It says "return CONTROL", so no 🔥 the opponent needs to control your monster first; otherwise why would you need to use this card? Lol.
HapaJJ
Nice to know it can only be used if your opponent has your monster card...so who's the genius that did not put that HUGE GAME CHANGING DETAIL ON THE DAMN CARD?!
<< Anonymous(HapaJJ)
Anonymous Reply
Erm, duh?
<< Anonymous(HapaJJ)
SMH Reply
the first word on the card description is RETURN.
RETURN - verb (used without object)
1.
to go or COME BACK, as to a former place, position, or state.
So if it has to come back, you have to lose it in the first place. So yeah, there's your lesson.
<< Anonymous(HapaJJ)
Anonymous Reply
yeah like wtf i thought it was like a black hole or smething
<< Anonymous(SMH)
Sha Reply
Actually the key word is control.

It says Return CONTROL Of all monsters.

So if your opponent controls your monster you can take it back and vice versa. So use Lava golem, destroy two of your opponents monsters and then take Lava Golem ba
Anonymous
You can combo this well with lava golem nimble misasabi mystic box and the trap that special summons a monster on your opponents side of the field
Anonymous
Why doesn't this card work?
Anonymous
This card might find some use against Lava Golem when Marik finally gets released.
Anonymous
Combine with "Mystic box" to destroy opponents monster andere regain control of your own monster.
Atem
It only works when your opponent has your monster
Anonymous
I cannot activate it save my life
<< Anonymous
Anonymous Reply
I have this problem as well. wtf how do you use it?
<< Anonymous
JAY Reply
Lost a duel because this card doesnt work, freaking lame

Commens and feedback

Recommend

Ranking

Comments (updated every hour)

Remember when that was Tier 1? Only 20 boxes ago
Those are the core boxes. The boxes for Canadia, Floodgate, Scrap Goblin, Flip Flop Frog, any of ...
More likely it was a bug. Try testing the same situation with your friend who has all the requir...
What are you talking most people also want a nerf to these decks and that has nothing to do wheth...
> Go to the latest comments

Popular Decks

Popular Cards

QA

Another Game Site