Content

Doki Doki

This page notes details of Doki Doki (EARTH/Rock/Effect Monster) : decks, tips, effect and rulings. Learn and enjoy playing Yu-Gi-Oh! Duel Links!
Duel Links Breaking News
Structure Deck EX: Return of the Fire Kings
update 20/08/2018

Table of contents

Doki Doki

Doki Doki
AttributeEARTH
TypeRock, Effect
Level★2
ATK500
DEF500

text

You can discard 1 Rock-Type monster; Special Summon from your Deck, 1 Rock-Type monster that has the same original Attribute and Level as that monster, in face-up Attack Position or face-down Defense Position. You can only use this effect of "Doki Doki" once per turn.

How to Get

PackGaia Genesis [R]
Level-up reward--
Victory against--
Card trader--
Other--

Evaluation

RatingC+

Comments

Hot New Top
The Dokis
amazing tech in magnets
<< Anonymous(The Dokis)
Anonymous Reply
Great literatur- tech card in magnets I agree
<< Anonymous
ValleCula Reply
Doki Doki Electromagnet Club
<< Anonymous(ValleCula)
Anonymous Reply
Lol nice one
Anonymous
Literature is banned here because we all lack the brain cells to read since we're all meta slaves
<< Anonymous
Poverty is my name Reply
Says you, Im out here playing Water Dragon and Vehicroids in Legend - KOG, here we come!
Anonymous
Doki Doki Literally Card
<< Anonymous
Anonymous Reply
Lol good one
<< Anonymous
Anonymous Reply
Lol I agree, good one
<< Anonymous
Anonymous Reply
I was gonna make a joke about Japanime heartbeat sounds, but this joke is better.
Anonymous
This card can discard Valkyrion to SS Gaia Plate from deck is it?
<< Anonymous
Anonymous Reply
yes :o
<< Anonymous
Anonymous Reply
:o
Kaien
Can someone make this card combo with gem knight ?
<< Anonymous(Kaien)
Anonymous Reply
Don't think so, it'll become a burden instead of helping it
<< Anonymous
Kaien Reply
i think for example : use doki doki to sent obsidian from hand to GY, then special summon lapis from deck an then obsidian effect will active to special summon another gem knight from GY

you can spam 3 moster
Anonymous
C+, really? This site is so dumb at first impressions. Anything that summons from deck is good! Just summon Delta or Beta with this! Stoopid Gamea!
<< Anonymous
Anonymous Reply
Hey stupid guy why don't you build one yourself and see if you can beat anyone in bronze?

My magnet works way better without this
<< Anonymous
Anonymous Reply
It's C+ because it works better as a DDLC meme bait than in a deck
Anonymous
is this a book club?
<< Anonymous
Anonymous Reply
Yes we like to read about magnets
Anonymous
Books or magnets?

You choose
<< Anonymous
Anonymous Reply
hmmm... rope
Anonymous
30 comments
Half of them removed due to being DDLC memes
Feelsbadman

I should say something about magnet warriors so this comment has something to do with Yugioh. Yeah might see them with magnets.
<< Anonymous
Anonymous Reply
Careful gamea is coming for you
<< Anonymous
Anonymous Reply
Haha no literature allowed here
Literature Club
hmmm.. nice card for magnets
<< Anonymous
Anonymous Reply
good
Anonymous
lmao this comment section
<< Anonymous(ValleCula)
Andrew Reply
Damn, the DDLC memes were good :(
<< Anonymous(ValleCula)
Anonymous Reply
Yeah, I'm sad too that they were deleted, but I can understand the reasoning.
<< Anonymous(Andrew)
Anonymous Reply
Ya by good you mean the same exact one repeated over and over so funny
<< Anonymous
Anonymous Reply
Sayo-nara
SnowVelvet
i think this is some nice support for Gem knight Rock monsters

Commens and feedback

Recommend

Popular pages

Tour Guides Bingo Mission Event

Ranked Rewards [July 2020]

Structure Deck EX: Return of the Fire Kings

Pick-a-Gift Campaign! Event

Tea Gardner (DSOD) Unlock Event

28th Main Box: Witch's Sorcery

Upcoming events [July]

Decks to farm LDs

Booster packs

Available card boxes
The Ultimate RisingAge of DiscoveryNeo-ImpactFlame of the TyrantValkyries Rage
Wonders of the SkyChaotic ComplianceLand of the TitansCrimson KingdomDawn of Destiny
Electric OverloadEchoes of SilenceServants of KingsGalactic Origin
Blades of Spirit Primal BurstSelection Box Vol. 01Resonance of ContrastAbyss Encounter
Rampage of the ForestValiant SoulsVisions of IceSelection Box Vol. 01 MiniCrusaders Battleground
Clash of WingsBurning NovaEmpire of ScarletGaia GenesisStardust Acceleration
Power of BraveryBlackstorm RisingSecrets of the AncientsSelection Box Vol. 02Revolution Beginning
Tornado of PhantomsAbsolute InfernoDimension of the WizardsWarriors UniteLords of Shining
Blazing RoseGuardians of RockCybernetic RebellionCurse of DreadValhalla Calling
Dark DimensionSpirit of the BeastAerial AssaultSoul of ResurrectionFuture Horizon
Masters of ShadowJudgement ForceFortress of GearsTruth UniverseFlames of the Heart
Witchs Sorcery----

Card Trader & PvP Tickets

Card TraderRanked Rewards

Card Trader

Ranked Rewards

Structure decks

Structure decks
Sorcerers AllianceDragonic ForceHero RisingLegendary WarriorsDestiny Rulers
Dragonic KnightsSpellbound SilenceSynchro ConnectionThe White Dragon of LegendSwordbound Silence
Ancient Gear AwakeningNeos FusionReturn of the Red-EyesFull Metal DesperadoMaster of Chaos
Kings ResonanceDragunity OverdriveGladiators StormHERO GenerationReturn of the Fire Kings

Ranking

Comments (updated every hour)

Like the previous dude, I got my 1st and 2nd Circle in my 3rd pack. Then my 3rd Circle in my 15th...
That’s how we all know you’re full of crap. You don’t get KoG with pure F2P dec...
If it’s chained it’s ineffective, if it’s after the fact it’s ineffective...
The main reason why we F2P players can't "truly understand optimised decks" is gem...
> Go to the latest comments

Popular Decks

Popular Cards

QA

Another Game Site