Content

Destiny Hero: deck recipe

Anonymous
Just lost to a guy on platinum with 3 celestial and 2 dangerous... Stuck on platinum 1 cause of hackers...
Anoymous
It's not hacking, they just bought a 2nd copy of the structure deck.
CheetoCrumbs
Yeah, I thought you could only get one box set myself but you can only get one through gems. You can however buy as many as you want with real money.
smarterthanyou
Is not hacking, its called credit card genius
Anoymous
Lmfao if you claim to be stuck on plat 1 because of hackers but can't identify credit card no jutsu then you are a terrible player
<< Anonymous
Alex
Hahaha funny, I feel your level on that Haha

Menu

Ranking

Comments (updated every hour)

My bad I didnt know that errata stuff thanks guys fo letting me know
Wtf
On the other hand, this card is a Counter Trap meaning it's harder to stop, as only another ...
> Go to the latest comments

Popular Decks

Popular Cards

QA

Another Game Site