Content

Spellbook: deck recipe

Anonymous
Each time I have to wait for a Spellbook f.aggot to play a f.uck load of cards in their turn, I make them wait every second in mine. Enjoy playing this cancer r.etard deck, pay to virgins ^_^
Anoymous
And then they report you for timer stall lmao
<< Anonymous
Anoymous
Implying Konami does something about it. I've been doing it since that crappy deck was released. u mad ape? ^_*
Anoymous
The spellbook player csnt help that he has to draw several cards.

You however are worse for making someone wait on purpose.
Anoymous
I don't mind waiting if I'm winning lol
Anoymous
Nah dude, you're cancer, not spellbook players
<< Anonymous
Anoymous
Glad to see im not the only 1 who didnt like wut this prick had to say XD
Anoymous
Really?? "Pay to virgins"?? Did it take u all night to come up with that one?? Dont hate cuz u broke as a bad joke son, i buy wut i want.

Menu

Ranking

Comments (updated every hour)

The term refund implies a return of payment, if you have not payed for something there can be no ...
Why is it my turn only? It doesn't says that in the text
Trying out a version with ojamatch. I use thunder monarch and 2 level 5. Also econ so you can eco...
This game is becoming more shit by the day
> Go to the latest comments

Popular Decks

Popular Cards

QA

Another Game Site