Content

King of Game decks [July 2018]

Richard
People is kinda dumb lately, if a deck is very strong, then they whine and say stupid things about it. But if it's not broken, they'll say is not strong enough. Lol pathetic. I'm pretty satisfied with the cats lol, I've won several times with them, so I guess I can't complain at all.
Anoymous
Wow ! this guy is soooo cool bud ! :D
Anoymous
Lucky guy !
Fist Fury
Gotta love this cat, fur hires are very fun to play imo.
Anoymous
Beat is one of the best artworks I've seen in Yu-Gi-Oh! ^^
<< Anonymous(Fist Fury)
Anoymous
He isn't a cat
Anoymous
He is a porcupine lol
Anoymous
Well, that's a cat face...
Anoymous
People is kinda dumb, I see your point.
<< Anonymous
Anoymous
So your point? Come here show off and say people are dumb? *applause lol
<< Anonymous
Anoymous
No he's not a porcupine because porcupine has Quills but a little bit of fur,, but thats a cat with a coat fur i guess
Sean
Hey dude, I rather be a shower than some silly fella who's always complaining in a mobile game, that's lame
^^
Gotta love this little cat!
Anoymous
I think the deck is cool enough to give it a try, and the ppl that hates this deck have lost to any other deck as well, they never win XD
Well, gotta say...
The dudes who hate this deck LOST to sylvans xD, they LOST AGAIN to masked heroes, once again LOST to Amazoness and today they keep losing to Fur Hires XD!
It's pointless to take seriously the rage of some dudes that never win and only complain.
<< Anonymous
Anoymous
haha somebody didn't get the joke
Ok
Lol I NEVER played WITH FURRIES, and my DECIDER counters their dyna pretty well, if they activate donpa's effect I use mask change. Problem Solved :)
Anoymous
The Porcupine is awesome !
Love furries !
I always thought this little guy was a cat with a fur coat :V

Menu

Ranking

Comments (updated every hour)

can this Naicha retard just stfu? plz? like don't ever comment again, you are really annoying
Oh.... I forgot where I posted before.:P Thought it was at Junk Warrior's page. Good id...
Holy sh*t! Well, u gotta pay to win ;)
You must be one of them. Thanks for 5D's! Please bring back Mini Boxes, and please add Cyber...
> Go to the latest comments

Popular Decks

Popular Cards

QA

Another Game Site