Content

PvP Best decks

Anonymous
Game is pretty much f2p, some of these haters don't even play it lol.
Anoymous
Aaaah and some trolls say it's nearly impossible to getvamazoness heirlroom... my god, what a bunch of losers; worst thing is that they are always playing the victim role and blame konami bcuz they can't win.
Look at that!
YEAH BRO! AMAZONESS HEIRLOOM... MY GAWD SO DIFFICULT TO OBTAIN XDDD!
<< Anonymous(Look at that!)
Anoymous
"Omg I cant build an amazoness deck, It's too expensive".
Spare me the tears. What a loser.
Anoymous
Lol indeed
Anoymous
Yeahh! Amazoness deck, sooo expensive xd, y'all need to sell a kidney just to build one xd xd xd
:000
Gishki chain and Archfiend emperor with just 500 gems :0 !
Wow! This is one serious drawing power! Must be true what Jaden says in the manga "luck is part of the skill!".
Anoymous
Please do not using destiny draw when u buy card pack
Anoymous
exactly what I thought, this dude was like "I still believe in the hearth of the cards... draw!" when opening packs lol
Anoymous
Haha "Hearth of the cards... guide me!" And then He opens his pack :P
Anoymous
^ lol :D
<< Anonymous
Anoymous
Comeon man quit braggin! We have seen you post the same shit for a long time ! Afterall you didnt tell anyone where are you right now (stuck on bronze or silver).
Just two urs which are useless for a f2p player, until unless you are not tryin to make those expensive decks

Menu

Ranking

Comments (updated every hour)

Can you guys update the Sylvan Ra farm deck for the ban list? Since it's either we have to r...
That EX Stamina rolling in the Benjamins by the truckload!!
they keep splashing E heroes in every box.. i pity the poor souls who want to have fun with this...
> Go to the latest comments

Popular Decks

Popular Cards

QA

Another Game Site