Content

PvP Best decks

Just a fact 13days ago
Any future and only possible nerf of Masked Heroes doesn’t matter at all since the deck was viable for almost 8 months.
d-d-d-d-duel 12days ago
They can nerf whatever they want, I already built blue eyes with gems.
Anki is an old card 12days ago
they will never touch anki anyway because it's not broken at all, every month the deck gets weaker and weaker against the new ones. And even if they limit it, it'd be kinda meaningless since it's almost a year since its release lol
<< Anonymous(Anki is an old card)
Anoymous 11days ago
Even if they still want to hit Anki decks, I bet they'll just gonna hit the main deck D-Heroes lol.

Right now it's still unlikely for them to hit a main box UR.
<< Anonymous
Anoymous 11days ago
Yeah, right now they're still only willing to hit minibox SR. There are minibox UR and mainbox SR on the way before they are willing to hit mainbox UR.
hmm 11days ago
I think such deck is not going to be limited again, but new upcoming archetypes will overpower it
n.n 11days ago
You are right, they can nerf the deck whenever they want. I already have buster blader.
Honestly guys... 10days ago
It doesn’t matter if the deck was viable for a Thousand Years. Stupid haters will always complain for no reason and will try to turn people against the game.
Anoymous 10days ago
It doesn't matter.
Anoymous 9days ago
I got plenty of gems lol

Menu

Ranking

Comments (updated every hour)

this deck needs Legionnaire to make it truly competitive or Ravine
Lol, you are the one that got it reversed. XYZ is the monster and xyz is the summoning mechanic.
The only cancer in this event is yubel mill deck
For me its better that there is tier 3 and KOG worthy. Because the KOG worthy are those tier 4 or...
> Go to the latest comments

Popular Decks

Popular Cards

QA

Another Game Site